image

WEBOVÝ KLIENT 3CX. VAŠE KOMUNIKAČNÉ CENTRUM

Nebolo by skvelé, keby ste mohli uskutočňovať, prijímať a spracovávať všetky svoje hovory z jedného centrálneho rozhrania, ako aj kontrolovať statusy svojich kolegov, odpovedať na prichádzajúce správy z chatu a uskutočňovať videohovory? S webovým klientom 3CX, ako softvérovým telefónom, je možné toto všetko a ešte oveľa viac. Bez ohľadu na to, či ste v kancelárii, doma alebo na cestách , s webovým klientom 3CX výrazne znížite množstvo administratívnej práce a tiež náklady. S rozšírením prehliadača 3CX o Google Chrome môžete vybavovať hovory priamo z prehliadača bez aktívneho používania webového klienta. Začnite hovory priamo z Microsoftu 365 alebo CRM.



Pracujte na diaľku prostredníctvom intuitívneho webového klienta

Už žiadny pevný telefón, prihláste sa z webového prehliadača.
Kliknutím zavoláte na číslo na webe alebo v systéme CRM.
Okamžité videokonferencie ad hoc bez aplikácie.
Ľahká správa hlasovej schránky, stačí ju prehrať kliknutím.

S rozšírením Google Chrome nezmeškáte žiadny hovor

Uskutočňujte a prijímajte hovory bez toho, aby ste opustili svoje aplikácie CRM.
Dostávajte upozornenia na prichádzajúce hovory aj pri zatvorenej webovej aplikácii.
Zobrazte kontakty a stav z vyskakovacieho okna rozšíreného prehliadača.
Automatická konfigurácia s ID prichádzajúcich volajúcich.

Ľahko sa používa, ľahko sa ovláda

Stiahnite si zadarmo - beží v každom operačnom systéme.
Žiadne starosti, automatické aktualizácie, ktoré sú spravované centrálne.
Integrácia na strane servera s aplikáciami CRM / účtovníctvo.
Jednoduché a ľahko použiteľné - minimalizujte dotazy technickej podpory.

Získajte 3CX na rok zadarmo

Vyplnenie dotazníka je nezáväzné. Po vyplnení dotazníka vás budeme kontaktovať a radi vám poradíme s optimálnym výberom pre vás alebo pre vašu firmu. Návrh riešenia je bezplatný.



Súhlásím so spracovaním osobných údajov podľa GDPR