Zistite, kto vám volá, skôr ako zdvihnete telefón, a to tak, že integrujete 3CX do systému CRM alebo helpdesku. Získajte priamy prístup k otvorenému záznamu zákazníka a uvidíte, kedy naposledy volal a s kým hovoril. To šetrí vašim agentom call centra čas, robí dobrý dojem na zákazníkov a umožňuje vám vybaviť viac hovorov a tým aj zvýšiť predaj! Integrácia vám tiež umožňuje volať priamo z vášho systému CRM. Kliknutím na číslo sa uskutoční hovor a súčasne sa zaznamená. Prichádzajúce hovory z nových čísel vám umožňujú automaticky vytvárať nové kontakty so zákazníkmi. Systém CRM je spôsob, ako dať vášmu obchodnému tímu krídla.
KYC - viete, kto volá
Priraďuje ID volajúceho ku kontaktu vo vašom CRM.
Vytvorenie novej zákazníckej karty pre nové čísla.
Protokoluje prehľadnú históriu hovorov.
Spokojní zákazníci a menej problémov pre vašich zamestnancov.
Posilnite výkonnosť predajného tímu
Zahajte hovory jediným kliknutím priamo z vášho CRM.
Rýchla reakcia operátora vďaka vyskakovacej karte o zákazníkovi.
Automatické nahrávanie hovorov bez manuálneho zadávania.
Hlasové aplikácie pre automatizáciu pracovných postupov.
Podporuje populárne CRM a helpdesky
Salesforce, Microsoft Dynamics
Microsoft Outlook , Microsoft 365 .
Zendesk , Hubspot a mnoho ďalších .
Sprievodca integráciou CRM integruje systémy podporujúce REST API.