Priemerný návštevník zostane na vašom webe 15 sekúnd. Väčšina webových stránok má mieru okamžitých odchodov 20 - 40%. To je veľa nevyužitého potenciálu. Vďaka integrovanej funkcii živého chatu 3CX môžu návštevníci vašich webových stránok a stránok Facebook začať chatovať alebo volať v reálnom čase. Vaši agenti im môžu okamžite odpovedať z webového klienta alebo aplikácie 3CX. Ak Chat nestačí, môže prejsť na hovor alebo video jediným kliknutím. Vytvorte priame spojenie medzi návštevníkmi a vašim predajným tímom a sledujte, ako sa ceny predaja prudko zvýšia! Vybavte všetku svoju komunikáciu prostredníctvom jednej platformy a ušetrite čas na správu a mesačné predplatné.
Premeňte návštevníkov na kupujúcich
Konvertujte návštevníkov na kupujúcich rýchlejšie.
Pred začiatkom predaja zistite, čo hľadajú..
Prenos potenciálnych zákazníkov do vášho CRM.
Identifikujte zákazníkov a získajte ich kontaktné údaje.
Chat nestačí? Prepnite na hovor.
Povýšte chat na hlasový hovor alebo videohovor jedným kliknutím.
Hovory prebiehajú cez prehliadač - pre zákazníka aj pre vás zadarmo.
Zvýšte predaj a zlepšite časy reakcií.
Jednoduchá a rýchla komunikácia - aj bez vytočenia čísla.
Jeden systém pre chat, hovory, správy
Žiadne školenie používateľov a učenie sa systému živého chatu.
Jeden systém pre všetku komunikáciu zamestnancov aj zákazníkov.
Zahŕňa integráciu správ Facebooku a SMS .
Žiadne drahé poplatky za softvér na online chatovacie služby.