Zákazníci očakávajú, že na ich hovory budete odpovedať rýchlo a že osoba, s ktorou hovoria, vie o koho ide a o čom sa hovorilo v poslednej korešpondencii bez toho, aby sa museli opakovať dvakrát! To výrazne zvyšuje spokojnosť zákazníkov. Odmenou pre vaše podnikanie je väčší predaj a lepšie recenzie. Komunikácia už nie je doménou drahých podnikových telefónnych systémov starého štýlu. 3CX Call centrum vám pomôže uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov. A čo viac, integrácia CRM a pracovné procesy hovorov od spoločnosti 3CX eliminujú únavné a časovo náročné úlohy vašich operátorov/zamestnancov, čo im umožňuje sústrediť sa na to dôležité. A to všetko bez potreby drahých doplnkov alebo rozšírení.
Nestrácajte klientov a zlepšite ich spokojnosť pomocou fronty
Fronty pre používateľov alebo skupiny - nikdy nezmeškáte hovor.
Pokročilé stratégie radenia, ako Round Robin & Hunt, o 3 s .
Odpovedajte na hovory odkiaľkoľvek - v kancelárii alebo doma.
Funkcia spätného volania – klient nemusí čakať na linke.
Nahrávanie hovorov a školenie zamestnancov
Nahrávajte hovory na právne a kvalitatívne účely monitorovania.
Trénujte operátorov počas živého hovoru s Listen in a Whisper.
Ak je to potrebné, použite Barge in na prevzatie.
Kontrola času stráveného operátorom v rozhovoroch..
Kontrola úrovne služieb a kvality.
Skontrolujte výkon operátorov pomocou zabudovaných prehľadov.
Uvidíte najdlhšiu dobu čakania a opustené/zmeškané hovory.
Získajte správy o SLA a štatistiku spätného volania.
Rozvádzač / nástenná doska na sledovanie front v reálnom čase.