Poznáte túto funkciu na svojej stránke na Facebooku - „zvyčajne reaguje v ...“? Keď sa povie niečo ako „3 dni“, vlastníctvo stránky na Facebooku môže vašej firme viac ublížiť, ako pomôcť. Vďaka integrácii obchodných správ 3CX Facebook môžete ušetriť čas, zvýšiť spokojnosť zákazníkov a tiež zvýšiť počet konverzií. Funkcia živého rozhovoru zahrnutá v 3CX umožňuje vašim operátorom okamžite reagovať na prichádzajúce správy z Facebooku a webových stránok, prostredníctvom webového klienta alebo aplikácie pre smartphone. Vďaka integrácii s Facebookom vytvoríte spojenie medzi online návštevníkmi a vašim predajným tímom v reálnom čase. A vybavením všetkej svojej komunikácie prostredníctvom jednej platformy ušetríte nielen čas ale aj drahé mesačné predplatné.