image

SPRAVUJTE FACEBOOK SPRÁVY Z 3CX

Poznáte túto funkciu na svojej stránke na Facebooku - „zvyčajne reaguje v ...“? Keď sa povie niečo ako „3 dni“, vlastníctvo stránky na Facebooku môže vašej firme viac ublížiť, ako pomôcť. Vďaka integrácii obchodných správ 3CX Facebook môžete ušetriť čas, zvýšiť spokojnosť zákazníkov a tiež zvýšiť počet konverzií. Funkcia živého rozhovoru zahrnutá v 3CX umožňuje vašim operátorom okamžite reagovať na prichádzajúce správy z Facebooku a webových stránok, prostredníctvom webového klienta alebo aplikácie pre smartphone. Vďaka integrácii s Facebookom vytvoríte spojenie medzi online návštevníkmi a vašim predajným tímom v reálnom čase. A vybavením všetkej svojej komunikácie prostredníctvom jednej platformy ušetríte nielen čas ale aj drahé mesačné predplatné.



Odpovedajte na správy z facebooku cez 3CX

Prilákajte nových návštevníkov na svoju stránku na Facebooku.
Preneste chaty na kvalifikovaných členov tímu.
Nový kanál podpory pre vašich zákazníkov.
Posilnite svoju značku zlepšením doby odozvy.
image
image

Jeden systém pre správy, hovory, video

Zákaznícka podpora naprieč všetkými kanálmi z jedného rozhrania.
Správy z Facebooku sú centrálne sledované a archivované.
Integrácia CRM umožňuje sledovanie histórie a zvýšenie počtu konverzií.
Identifikácia zákazníkov pre osobný prístup.

Automatické priradenie FB správ skupine

Skupinové spracovanie správ založené na fronte.
Vstupenky je možné priradiť prvému dostupnému používateľovi.
Stanovte priority odpovedí podľa vašich pravidiel SLA.
Správy poskytujú prehľad o dobách odozvy a výkonnosti.
image

Získajte 3CX na rok zadarmo

Vyplnenie dotazníka je nezáväzné. Po vyplnení dotazníka vás budeme kontaktovať a radi vám poradíme s optimálnym výberom pre vás alebo pre vašu firmu. Návrh riešenia je bezplatný.



Súhlásím so spracovaním osobných údajov podľa GDPR